PROGRAMME
Customer Experience across offline and online channels at Saint Gobain
Venue:
Sølyst, Klampenborg
Date:
Apr 30th, 2019 from:
08:00 - 11:00

08:45 - 09:30
Unified Commerce at Saint Gobain
Mikkel Josephsen
CDO at Saint Gobain Distribution Denmark
Programme:
Agenda:
08:00 – 08:45 i Havestuen: Welcome, introduction and English breakfast. Brian Rosbøg, Adobe
08:45 – 09:30 i Parkværelset: Unified Commerce I Saint Gobain, med fokus på hvordan Saint Gobain udnytter data fra både online og offline kanaler til at personalisere kundeoplevelsen via relevans, service og cross/up-salgsaktiviteter, samt værdien af Unified Commerce og hvordan de faciliterer dialogen omkring digital transformation med den øvrige topledelse hos Saint Gobain.
Mikkel Josephsen, CDO og Andreas Børresen, Business Analyst, Saint Gobain
09.30 – 10.00 i Parkværelset: How to take a value-first mindset when creating the case for digital marketing transformation. Frameworks og metodologier, som man kan bruge til at skrive en stærk værdibaseret businesscase der viser sammenhængen mellem forretningsprioriteter og marketinginitiativer. Can Etili, Senior Value Consultant, Adobe
10.00 – 10.45 i Pergolaen: Gruppediskussion ud fra nedenstående spørgsmål:
- Hvordan arbejder I med værdi-fastsættelse i business cases og digitale investeringer?
- Hvordan styrker I værdiansættelsen af jeres forretningsplaner?
- Hvordan faciliterer I diskussionen i den øvrige ledelse?
- Hvordan følger I op på værdirealiseringen?
10:45 – 10.55 i Pergolaen: Follow-up på gruppediskussionen, Christian Iversen, twoHundred
10.55 – 11:00: Wrap up. Brian Rosbøg, Adobe
11.00: Tak for I dag. To-go sandwich. Adobe og twoHundred
Previous forums